ΙΕΛΚΑ: Επηρεάστηκαν οι αγοραστικές και διατροφικές συνήθειες του καταναλωτικού κοινού

Η πανδημία του κορωνοϊού εξακολουθεί να επηρεάζει τις αγοραστικές και τις διατροφικές συνήθειες του καταναλωτικού κοινού, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποίησε το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) σε δείγμα 750 ατόμων την περίοδο 29 έως 31 Αυγούστου 2020.

Αναφορικά με τις επισκέψεις για αγορές τροφίμων, η έρευνα του ΙΕΛΚΑ έδειξε ότι ο μέσος αριθμός εβδομαδιαίων επισκέψεων για αγορές τροφίμων έχουν μειωθεί από 13,6 τον Δεκέμβριο του 2019 σε 8,2 τον Αύγουστο του 2020, δηλαδή κατά 40%, αλλά παρουσιάζει αύξηση κατά 35% σε σχέση με τον Απρίλιο του 2020, όταν ο μέσος αριθμός επισκέψεων ήταν μόλις 6,1. Η μεγαλύτερη ποσοστιαία μεταβολή καταγράφεται στα ιχθυοπωλεία και στη λαϊκή αγορά όπου οι επισκέψεις έχουν μειωθεί κατά 63% και 60% από τον Δεκέμβριο του 2019 σε σχέση με τον Αύγουστο του 2020. Οι μικρότερες, αλλά και πάλι σημαντικές μειώσεις καταγράφονται στα αρτοπωλεία και φούρνους κατά 22%, στο οπωροπωλείο κατά 32% και στο σουπερμάρκετ και κατά 35%. Η συνέχεια στο toxrima.gr.