Τι γίνεται με την AEGEAN AIRLINES;
Τι ακριβώς γίνεται με την Aegean Airlines;
Με την κρίση του ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ, σε σειρά χώρες (όπως και σε Ελλάδα στην Αθήνα κλπ.), ακύρωσαν τα ξενοδοχεία υποδοχής οι αρχές και έκλεισαν τους χώρους αναψυχής άλλα και μουσεία.
Αποτέλεσμα ο κόσμος να ΥΠΟΧΡΕΩΘΕΙ να ακυρώσει τις διακοπές του, καθώς ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ούτε κάτι να δει, ούτε μπορεί να ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΕΙ μέσα σε κάποια χώρα, ούτε υπάρχει ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΔΙΑΜΟΝΗΣ.
Η αεροπορική εταιρία AEGEAN αντί να επιστρέφει τα χρήματα στους καταναλωτές, καθώς ΠΡΑΚΤΙΚΑ οι πτήσεις είναι ΑΝΕΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ, υποχρεώνει τους καταναλωτές σε αγορά κάποιου ….VOUCHER ή επαναγοράς ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ, τη στιγμή, που είναι ΑΒΕΒΑΙΟ, ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ, τα ξενοδοχεία κλπ μέρη, όπως ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ η ΜΟΥΣΕΙΑ ή ακόμη και οι απλές συγκοινωνίες!
Η κυβέρνηση, για ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ λόγους, φαίνεται να ΣΙΓΟΝΤΑΡΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ.
Είναι λοιπόν μεγάλο πλέον το ερώτημα.
Ποια συμφέροντα καλύπτει η κυβέρνηση, των ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ, ή της ΕΤΑΙΡΙΑΣ ?
Πως οι καταναλωτές θα αποζημιωθούν για την τεράστια αυτή ζημιά?
Γιατί δεν τους επιστρέφονται τα χρήματα? κάτω από αυτή την τρομακτική επιδημία, όπου ο καθένας, δεν ξέρει, αν θα έχει ΔΟΥΛΕΙΑ, όχι πλέον να προγραμματίσει διακοπές.
Άρα, με κάθε ΕΥΡΩ του είναι απαραίτητο πλέον για την ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΤΟΥ, σε ένα περιβάλλον ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑΣ.
Η κυβέρνηση δεν έχει ευθύνη?
Αιδώς, αργείοι…
Παραθέτουμε επιλεγμένα σχόλια επιβατών που δείχνουν την τραγική τους απόγνωση.
new-economy.gr
ΣΧΟΛΙΑ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΚΑΙ SCREENSHOT ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ FACEBOOK (ΕΓΧΩΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ) ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ
Dimitris B. Ωραία όλα αυτά αλλά να έχετε χειρότερη πολιτική από αυτή της Ryanair δεν το περίμενα ποτέ.. Και για να μην παρεξηγούμε.. Δίνεται voucher 18μηνο σε πτήση τέλος Ιουνίου σε αυτούς που δεν δέχτηκαν αλλαγή στην ώρα των 5′ παρακαλώ και αλλαγή εισιτηρίου δωρεάν μέχρι τέλος Αυγούστου του 20 γιατί μετά δεν πετάτε στον συγκεκριμένο προορισμό σε αυτούς που δέχτηκαν την αλλαγή χωρίς να τους ενημέρωσετε τις εναλλακτικές! Συγχαρητήρια πολύ καλά το πάτε!! Συνεχίστε έτσι!!
—
Michalis V. Να επιστρέψετε τα χρήματα στο ακέραιο. Μια εταιρία που σέβεται τους καταναλωτές και τη φήμη της, αυτό θα έκανε. Ούτε αλλαγή ημερομηνίας, ούτε κουπόνια. Ντροπή.
Theodore Anton. Κακώς δεν το περίμενες και εσύ, φίλτατε, σαν εμένα! Αυτή είναι η Aegean, αλλά την μάθαμε για τα καλά!
—-
Katerina Fr. … έτσι είναι το μονοπώλιο, συν την προπαγάνδα ενάντια στις ανταγωνιστικές low cost εταιρείες. Έλα μου όμως που ο covid 19 είχε άλλα σχέδια…
—
Thanasis Baκ. Η αλλαγή των 5′ τι ακριβώς εξυπηρετεί? Έχει κανείς καταλάβει? Έχει να κάνει με μετέπειτα voucher ή αποζημιώσεις?
——
Stathis Pan. Για μένα ούτε το voucher είναι οκ, επιστροφή χρημάτων και τίποτα άλλο. Εγώ το ταξίδι που είχα κλείσει ήθελα την μέρα που το είχα κλείσει. Τον επόμενο 1,5 χρόνο δεν ξέρω αν θα μπορώ να πάω ταξίδι,κ αν πάω δεν ξέρω αν θα είναι με τη Aegean! Το να κάνει επιστροφή χρημάτων η Ryanair και όχι η Aegean πραγματικά κάτι λέει…
—
Giannis Ch…. Τώρα καταλάβατε τι έστι.. Aegean αν δεν είχε τις πλάτες πολιτικών και δεν πατούσε στο πτώμα της Ολυμπιακής ακόμα θα ήταν με τα ελικοφόρα
——
George Pag… Τηλεφωνικό κέντρο πλέον δεν υπάρχει και φυσικά για να αλλάξεις το εισιτήριο σου online Δεν σου βγάζει ημερομηνίες για τον επόμενο μήνα!!!… μάντεψε γιατί;;; γιατί είναι καλοκαίρι και περιμένουν να τα πουλήσουν!!! Ζώα
—-
Georgina Tsak… Απαράδεκτοι! Δεν απαντάνε ποτέ στο τηλέφωνο!!
—-
Nopi Pap…. Καλησπέρα, μου στείλατε μήνυμα να επικοινωνήσω τηλεφωνικώς για την κράτηση μου και δεν μπορώ να σας πετύχω στο τηλέφωνο. Πηγαίνοντας στην εφαρμογή, έχω το μήνυμα πως δεν μπορώ να αλλάξω το εισιτήριο. Τι να κάνω; Ευχαριστώ.
—–
Marios Sot… Έχω μπει για να αλλάξω τις ημερομηνίες της πτήσης μου για Βαρκελώνη. Πληρώ όλες τις προϋποθέσεις και ενώ υποτίθεται μέχρι 16/04 δεν υπάρχουν χρεώσεις διαφοράς ναύλου, μου βγάζει να πληρώσω για διαφορά ναύλου.
ΠΟΛΛΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΚΠΟΙΖΩ
Επισυνάπτεται ενδεικτικά ένα τμήμα των έγγραφων καταγγελιών που έχει λάβει η ΕΚΠΟΙΖΩ, προκειμένου να γίνει αντιληπτή η έκταση του προβλήματος:
“ Αναγκάστηκα να αναβάλλω ένα προγραμματισμένο ταξίδι μου στο εξωτερικό λόγω της γνωστής κατάστασης με την πανδημία του κορωνοϊού. Εκτός από ακυρώσεις ξενοδοχείων εξωτερικού κλπ. επικοινώνησα και με την αεροπορική ζητώντας επιστροφή του τιμήματος καθώς η κατάσταση υπερβαίνει τον συνήθη προγραμματισμό. Σημειώνω ότι είμαι γιατρός και κατά δήλωση δημόσια του υπουργού υγείας έχουν ανασταλεί όλες οι άδειες υγειονομικού προσωπικού.
Η εταιρεία έχει δίκη της πολιτική που δεν δέχεται τους ισχυρισμούς μου, μου ζήτησε γραπτό αίτημα με τις αιτιάσεις μου να το εξετάσουν το οποίο και έκανα σήμερα και περιμένω απάντησή τους.”
“…στις 17 Μαρτίου ήταν να πάει το λυκείου των παιδιών μου εκπαιδευτική εκδρομή στις Βρυξέλλες αλλά……., ήμουν συνεπής στην πληρωμή μου εντός προθεσμίας και μου λένε πως έτσι απλά θα χάσω 180€ ανά παιδί, δηλαδή 360€; Τι δικαιώματα έχω;”
“ Είχα προγραμματίσει ταξίδια αναψυχής πριν αρκετό καιρό και εντός και εκτός Ελλάδος και με τα ραγδαία κρούσματα από τον Corona virus θα ήθελα να σας ρωτήσω εάν μπορώ να τα ακυρώσω και να μου επιστραφούν τα χρήματα που ήδη προπλήρωσα. Όταν μίλησα με την αεροπορική εταιρεία είπαν ότι δεν επιστρέφεται το πόσο πάρα μόνο ένα μέρος. Με τα ξενοδοχεία στα δύο ήταν μη επιστρέψιμη η τιμή που ήδη πλήρωσα (μέσω booking) και στο άλλο πλήρωσα το 30%.”