Προβλήματα για την Victoria Secret
Η Victoria Secret εξακολουθεί να έχει πρόβλημα με τα μαγιό κολύμβησης και την ένδυση.
Η μητρική εταιρεία L Brands, κατέστρεψε την γραμμή κολύμβησης και ένδυσης τον περασμένο Ιούλιο, διατηρώντας χαμηλή παραγωγική δυναμικότητα τέσσερις μετά το συμβάν.
Οι πωλήσεις στα καταστήματα της εταιρείας, καθώς και οι on line πωλήσεις μειώθηκαν κατά 4% το τρίτο τρίμηνο, ανέφερε η L Brands την Τετάρτη, με τις πωλήσεις σε ιδία καταστήματα να υποχωρούν κατά 11% φέτος. Την αντίστοιχη περσινή περίοδο, οι πωλήσεις της εταιρείας είχαν αυξηθεί κατά 1%.
Η αύξηση κατά 4% στις πωλήσεις ίδιων καταστημάτων «Bath & Body Works» της μητρικής εταιρείας, αντιστάθμισαν την πτώση της Victoria’s Secret κατά το τρίτο τρίμηνο, αλλά οι πωλήσεις στα ιδία καταστήματα της L Brands μειώθηκαν συνολικά κατά 1% το γ τρίμηνο και μειώθηκαν περαιτέρω στο 6% από πέρσι.