Συνέντευξη με την Δ. Κετογλίδου: Πώς η Θεσσαλονίκη θα γίνει δημιουργική, εξωστρεφής, καινοτόμος και κέντρο των Βαλκανίων!

Αποκλειστική συνέντευξη της Δέσποινας Κετογλίδου , υποψηφίας δημοτικής συμβούλου, στο συνδυασμό «Θεσσαλονίκη Μαζί» του οποίου ηγείται η Κατερίνα Νοτοπούλου, στο new-economy.gr.

Κα Κετογλίδου σας ευχαριστούμε που μας κάνετε την τιμή και μας δίνετε τη χαρά να έχουμε αυτη την συνέντευξη. Τι σας ώθησε να ασχοληθείτε με τα κοινά και να είστε υποψήφια δημοτική σύμβουλος στον Δήμο Θεσσαλονίκης;
Oσοι με γνωρίζουν από παλιά ξέρουν ότι το ενδιαφέρον μου για τα κοινά ξεκινά από τα φοιτητικά μου χρόνια, καθώς συμμετείχα σε όλους τους φοιτητικούς αγώνες της γενιάς μου. Στη συνέχεια, ως εργαζόμενη παρέμεινα πάντα ενεργό μέλος πολλών επαγγελματικών – εργασιακών συνδικαλιστικών οργανώσεων. Σήμερα εκπροσωπώ τους συναδέλφους μου στο ΔΣ της Ο.ΣΥ.Π.Α, όπου με εξέλεξαν. Από την αγάπη και το ενδιαφέρον μου για τα παιδιά και την εκπαίδευση συμμετείχα για χρόνια στο γονεϊκό κίνημα, όπου κατά τη θητεία μου ως Γ.Γ. και πρόεδρος της Ομοσπονδίας Γονέων Ν. Θεσσαλονίκης αγωνιστήκαμε για την προάσπιση της δημόσιας εκπαίδευσης, τη σχολική στέγη, τη βελτίωση των σχολικών υποδομών και την αναβάθμιση της σχολικής διαβίωσης των μαθητών. Καταλαβαίνετε λοιπόν, ότι η συλλογική δράση και η ενασχόληση με τα κοινά αποτελούν επιλογές σε όλη μου την ζωή. Αισθάνομαι την συμμετοχή στον κοινό αγώνα υποχρέωσή μου ως πολίτη και για το λόγο αυτό, δεν θα μπορούσα να αρνηθώ την πρόσκληση να συμμετέχω στις δημοτικές εκλογές ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος στην πόλη που ζω και αγαπώ, την Θεσσαλονίκη.

 

Οραματιζόμαστε τη Θεσσαλονίκη, κέντρο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, σε μια νέα εποχή

καινοτομίας, ασφάλειας και ευημερίας.

Γιατί επιλέξατε να συμμετέχετε στο ψηφοδέλτιο της Κατερίνας Νοτοπούλου «Θεσσαλονίκη Μαζί»;
Η πόλη της Θεσσαλονίκης, μετά την δημαρχιακή περίοδο Μπουτάρη, αντιμετωπίζει το δίλημμα να επιστρέψει στο κακό παρελθόν της ή να προχωρήσει στο δρόμο της εξωστρέφειας και της καινοτομίας. Να εξελιχθεί σε Μητρόπολη ή να επιστρέψει στην εποχή του… τίποτα. Η Κατερίνα Νοτοπούλου επιλέγει να αγωνιστεί για τη Θεσσαλονίκη που δεν φοβάται τη σκιά της, που θα ανοίγει πολλούς νέους δρόμους και δεν θα διώχνει τα παιδιά της. Είναι μια νέα πολιτικός, με καθαρό βλέμμα, που κοιτάει μπροστά και δεν αναπολεί την επιστροφή στο σκοτεινό παρελθόν της πόλης, όπως οι περισσότεροι ανθυποψήφιοί της. Για τη Θεσσαλονίκη του μέλλοντος λοιπόν, και όχι του παρελθόντος, επιλέγω να συνταχθώ με την Κατερίνα Νοτοπούλου και την δημοτική κίνηση «Θεσσαλονίκη Μαζί».
Ποιό είναι το όραμα της Κίνησης «Θεσσαλονίκης Μαζί» για τη Θεσσαλονίκη;
Οραματιζόμαστε τη Θεσσαλονίκη, κέντρο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, σε μια νέα εποχή συνεργασίας, ειρήνης, ασφάλειας και ευημερίας. Θέλουμε την πόλη μας δημοκρατική και προοδευτική, να ανασαίνει τον καθαρό αέρα της Δημοκρατίας, με μια ισχυρή, προοδευτική πλειοψηφία στην κοινωνία και στο Δήμο της Θεσσαλονίκης. Με δημοψηφίσματα, συμμετοχικό προϋπολογισμό, με έλεγχο, διαφάνεια, με συμμετοχή στις αποφάσεις από τη γειτονιά και την Κοινότητα μέχρι το Δημοτικό Συμβούλιο. Με κοινωνική συνοχή, μέσα από την προστασία των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και την ισότιμη συμμετοχή όλων, με σεβασμό στη διαφορετικότητα. Με ποιότητα ζωής, πράσινο και ανακύκλωση. Με σύγχρονες συγκοινωνίες, υποδομές ηλεκτροκίνησης, ενεργειακά αυτόνομα δημοτικά κτίρια, με υποδομές και λειτουργίες «κυκλικής πόλης». Με ποιοτικό και ασφαλές αστικό περιβάλλον σε γειτονιές με ταυτότητα και ενεργούς πολίτες. Θέλουμε τη Θεσσαλονίκη δημιουργική και ελκυστική, παραγωγική και εξωστρεφή, με πυλώνες τον πολιτισμό, τον αθλητισμό, τη νεολαία, την καινοτομία και τις επιστήμες.

Θα ανασχεδιάσουμε την Θεσσαλονίκη

στη Βάση ενός

Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας

Σε ποιον τομέα πιστεύετε ότι μπορείτε να συνεισφέρετε στο Δήμο Θεσσαλονίκης, σε περίπτωση εκλογής σας;
Πιστεύω ότι λόγω της ιδιότητας της Συγκοινωνιολόγου Μηχανικού μπορώ να φανώ πιο χρήσιμη στον τομέα του κυκλοφοριακού και συγκοινωνιακού σχεδιασμού της πόλης. Ωστόσο, και ως Τοπογράφος Μηχανικός που είμαι, γνωρίζω καλά τα θέματα των χρήσεων γης, του πολεοδομικού και χωροταξικού σχεδιασμού, του σχεδιασμού του δημόσιου χώρου.
Θα ήθελα να αναφερθώ πολύ συνοπτικά στα συγκοινωνιακά και κυκλοφοριακά της πόλης καθώς μας ταλανίζουν καθημερινά. Ξέρετε, για μας τους Θεσσαλονικείς, το πιο σύντομο ανέκδοτο ήταν το «ΜΕΤΡΟ», που η κατασκευή του ταλαιπώρησε την πόλη για πάρα πολλά χρόνια. Ευτυχώς η πρόοδος του έργου εξελίχθηκε θεαματικά τα τελευταία χρόνια και μέσα στα επόμενα δυο, όπως φαίνεται, θα έχουμε επιτέλους, ένα μέσο σταθερής τροχιάς να ανακουφίσει το βασανισμένο κορμί της πόλης μας. Αυτό θα λειτουργήσει αποτρεπτικά στη χρήση του ΙΧ που απώτερος στόχος μας είναι ο εξοβελισμός του από το κέντρο πόλης. Έχω τις γνώσεις να συνεισφέρω αποτελεσματικά για τον σχεδιασμό που βάζει ως επίκεντρό του τον άνθρωπο και ιδιαίτερα τον ευάλωτο χρήστη της οδού, τον διεπιστημονικό σχεδιασμό των μετακινήσεων, την συζήτηση και τη λήψη αποφάσεων από κοινού με τους θεσμοθετημένους φορείς για το συγκοινωνιακό έργο, για την περιφρούρηση του δημόσιου χώρου και τον ανασχεδιασμό του στη βάση ενός Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας που θα συνδυάζει ήπια μεταφορικά μέσα. Διαθέτω το γνωστικό υπόβαθρο για να βοηθήσω στην υλοποίηση του οράματός μας για την Θεσσαλονίκη με μητροπολιτικά χαρακτηριστικά αλλά και ενός ρεαλιστικού σχεδίου που θα βελτιώνει την καθημερινότητα των συμπολιτών μας. Επιπρόσθετα, η πολυετής υπηρεσία μου στο Δημόσιο και η εξειδίκευσή μου στη Δημόσια Διοίκηση, μου δίνει τη δυνατότητα για τον επιτελικό και επιχειρησιακό συντονισμό των αρμόδιων υπηρεσιών του Δήμου προκειμένου να επιτυγχάνουμε την ολοκληρωμένη εφαρμογή των σχεδίων και την έγκαιρη και αποτελεσματική υλοποίηση των παρεμβάσεων και των έργων μας.


Ποιά είναι η Δέσποινα Κετογλίδου

H Δέσποινα Κετογλίδου είναι γέννημα Κοζάνης αλλά θρέμμα Θεσσαλονίκης, όπου και ολοκλήρωσε έναν πρώτο κύκλο σπουδών ανώτατης εκπαίδευσης, στο Τμήμα Αγρονόμων & Τοπογράφων Μηχανικών της  Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ (1988). Ολοκλήρωσε με επιτυχία το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Σχεδιασμός, Οργάνωση και Διαχείριση Συστημάτων Μεταφορών» της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ (2004) και έχει εξειδικευτεί στα θέματα των αεροπορικών μεταφορών και των αεροδρομίων. Πρόσφατα ολοκλήρωσε με διάκριση το Πρόγραμμα Master στη Δημόσια Διοίκηση του Πανεπιστημίου Λευκωσίας. Υπηρετεί στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, στο Αεροδρόμιο «Μακεδονία». Είναι μέλος του Εθνικού Μητρώου Επιτελικών Στελεχών Δημόσιας Διοίκησης.  Έχει πιστοποιηθεί ως Επιθεωρήτρια Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας κατά ISO 9001 & 19011. Είναι κάτοχος ECPE και CCU.

  •  
    541
    Shares
  •  
  •  
  • 541
  •