Χρηματοδότηση από τον George Soros σε ΜΜΕ της Κούβας

Ραδιοφωνικοί και τηλεοπτικοί σταθμοί στην Κούβα οι οποίοι χρηματοδοτούνται από την κυβέρνηση των ΗΠΑ, έχουν απολύσει οκτώ εργαζομένους, κατηγορώντας τους ότι είναι υπεύθυνοι για ένα πρόγραμμα που προβλήθηκε πέρυσι και αφορούσε τον George Soros. Το ραδιοτηλεοπτικό ίδρυμα Marti της Κούβας, το οποίο σχετίζεται με τους ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς Voice of America και με άλλους οργανισμούς, όπως το Radio Free Europe / Radio Liberty, το Radio Free Asia και το Radio Farda, διενήργησαν έκθεση για τον Soros τον περασμένο, με τον διευθυντή της USAGM John Lansing να χαρακτηρίζεται ως «κατάφωρα αντισημιτικό». Η έρευνα που αφορά το περιστατικού είναι πλέον πλήρης. Ένας εργαζόμενος και τρεις εργολάβοι έχουν απολυθεί μέχρι σήμερα, και ο οργανισμός έχει ξεκινήσει την πειθαρχική διαδικασία για τέσσερις επιπλέον υπαλλήλους OCB. Τέσσερις άλλοι απολύθηκαν αμέσως μετά την δημοσιοποίηση  του προγράμματος από το Κουβανικό blog σχετικά με θέματα της Κούβας, τα οποία διεξάγονται από ανεξάρτητο ερευνητή, λίγες μόλις ημέρες μετά την απειλή βομβιστικής επίθεσης κατά του Soros τον περασμένο Οκτώβριο.

Πηγή: https://sputniknews.com/us/201903051072981241-US-Propaganda-Outlet-Fires-Eight-Soros-Special/

Photo by Mathias Lövström on Unsplash

 

  •  
    5
    Shares
  •  
  •  
  • 5
  •