Η Emirates Engineering αναδιαμορφώνει το δεύτερο αεροσκάφος Boeing 777-200LR

Η Emirates Engineering ολοκλήρωσε επιτυχώς την αναδιαμόρφωση του δεύτερου Boeing 777-200LR αεροσκάφους του στόλου της. Η μετατροπή του αεροσκάφους από τρεις σε δύο Θέσεις καμπινών πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά στα υπόστεγα της Emirates Engineering στο Ντουμπάι. Το αναδιαμορφωμένο αεροσκάφος διαθέτει επίσης νέα μεγαλύτερα καθίσματα σε διάταξη 2-2-2, και νέο χώρο για κοινωνικές επαφές στη Διακεκριμένη Θέση, καθώς και επίσης μία εντελώς ανανεωμένη Οικονομική Θέση, προσφέροντας στους πελάτες της Emirates μία υψηλού επιπέδου ταξιδιωτική εμπειρία.

Δείτε πως η Emirates Engineering πραγματοποίησε την ανακαίνιση.

Το πρώτο ανακαινισμένο Boeing 777-200LR αεροσκάφος της Emirates παραδόθηκε στους ουρανούς τον Μάρτιο του 2018. Τα υπόλοιπα 8 Boeing 777-200LR αεροσκάφη του στόλου της Emirates αναμένεται να αναδιαμορφωθούν σταδιακά μέχρι τα μέσα του 2019 και να σταλούν στις υπόλοιπες πόλεις του διεθνούς δικτύου της Emirates, συμπεριλαμβανομένου του Σαντιάγκο της Χιλής (ο πιο πρόσφατος προορισμός της Emirates στη Νότια Αμερική). Η Emirates έχει επενδύσει πάνω από 150$ εκ. δολάρια για να αναδιαμορφώσει τα Boeing 777-200LR αεροσκάφη του στόλου της.

Δουλεύοντας με εγχώριους φορείς αλλά και με εξωτερικούς προμηθευτές, από την ώρα που πάρθηκε η απόφαση για την αναδιαμόρφωση των Boeing 777-200LR, η Emirates Engineering κατάφερε να ανακαινίσει το πρώτο αεροσκάφος και να το διαθέσει για την πρώτη του εμπορική πτήση μέσα σε 22 μήνες.

Η Emirates Engineering ανέλαβε μια πολύπλοκη διαδικασία για να εξασφαλίσει την ολοκλήρωση του σχεδίου με επιτυχία και εντός του χρονικού πλαισίου που είχε οριστεί. Η διαδικασία συμπεριλάμβανε λεπτομερή ενασχόληση για τη περιγραφή των προδιαγραφών, την αναθεώρηση των σχεδίων και της διάταξης, τη διαχείριση των προμηθειών και τη σύναψη συμβάσεων με προμηθευτές, την έγκριση από κανονιστικές ρυθμίσεις, τη διατήρηση ενός αποθέματος πρώτων υλών και τη διαχείριση των ροών εργασίας, των χρονοδιαγραμμάτων και των πόρων τους στην πορεία προς τη γείωση του αεροσκάφους και τη μετατροπή των εσωτερικών χώρων.

Σχεδιασμός και ροή εργασιών

Η ολοκλήρωση του σχεδιασμού ήταν απαραίτητη για τη διαδικασία αναδιαμόρφωσης των αεροσκαφών και το τελικό «layout» των καμπινών, απ’ όπου τελικά επιλέχθηκε ένα από τα οκτώ προτεινόμενα σχέδια. Η ομάδα έπρεπε επίσης να εξασφαλίσει εγκρίσεις από τις αρμόδιες κανονιστικές αρχές, συμπεριλαμβανομένων του GCAA και του FAA για να μπορέσει να τροποποιήσει το αεροσκάφος από τον αρχικού του σχεδιασμό.

Όταν οριστικοποιήθηκε το σχέδιο, η Emirates Engineering δούλεψε με τους προμηθευτές για να εξασφαλίσει πως όλα τα αναγκαία εξαρτήματα και ανταλλακτικά θα ήταν διαθέσιμα για την ολοκλήρωση της αναδιαμόρφωσης του αεροσκάφους. Στο σύνολο, η ομάδα δούλεψε με πάνω από 30 προμηθευτές και έπρεπε να διαχειριστεί πάνω από 2,700 κομμάτια σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή. Οι βασικοί προμηθευτές όπως οι Boeing, οι Jamco, οι Panasonic, οι Rockwell Collins, οι Zodiac, και οι ATG ήταν παρόντες επί τόπου για να παρέχουν βοήθεια.

Προετοιμασία του αεροσκάφους

Το επόμενο στάδιο της διαδικασίας ήταν η προετοιμασία του αεροσκάφους για την αναδιαμόρφωση των καμπινών. Σε αυτό το διάστημα, οι πρωτότυποι εσωτερικοί χώροι τους αεροσκάφους είχαν πλήρως αποξηλωθεί και ανακατασκευαστεί. Η αναδιάρθρωση δεν αφορούσε μόνο την εγκατάσταση νέων καθισμάτων αλλά και μια σειρά αλλαγών, όπως η νέα καλωδίωση για τα συστήματα φωτισμού, η αύξηση του ύψους της οροφής στην Business Θέση και η τροποποίηση των κουζινών ώστε να ενσωματωθεί ο νέος χώρος για κοινωνικές επαφές της Διακεκριμένης Θέσης.

Η Emirates Engineering χρειάστηκε 55 μέρες στο έδαφος για να αναδιαμορφώσει το πρώτο αεροσκάφος. Ωστόσο, ως αποτέλεσμα των γνώσεων και της αποτελεσματικότητας που επιτεύχθηκαν κατά την πρώτη μετατροπή, η αναδιαμόρφωση του δεύτερου αεροσκάφους ολοκληρώθηκε μέσα σε 35 μέρες.

Έλεγχος ασφάλειας

Μια σειρά ελέγχων του αεροσκάφους διεξήχθη σε διάφορα στάδια για να εξασφαλιστεί η ασφαλής λειτουργία του. Οι κύριοι τέσσερις τύποι ελέγχων που έπρεπε να διεξαχθούν περιλάμβαναν: δοκιμή πρωτότυπου, όπου ο σχεδιασμός επικυρώθηκε για συμμόρφωση με τις κανονιστικές ρυθμίσεις, λειτουργικές δοκιμές των εξαρτημάτων των καμπινών, EMI ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές (EMI), έλεγχος ροής αέρα μέσα στην καμπίνα, δοκιμαστική πτήση πέντε ωρών με προσομοίωση διάφορων σεναρίων πτήσης και δοκιμές πυρκαγιάς και καπνού.

Συνολικά, η ομάδα της Emirates Engineering επένδυσε το αντίστοιχο ποσό των 16.000 συλλογικών ωρών εργασίας στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του έργου αναδιαμόρφωσης αεροσκαφών.

Η Emirates Engineering διαθέτει σύγχρονες και εκτεταμένες τεχνικές εγκαταστάσεις στο Ντουμπάι για να διατηρήσει το στόλο της ο οποίος αποτελείται από περισσότερα από 260 αεροσκάφη. Η υποδομή υποστήριξης, που επεκτείνεται σε 550 στρέμματα, περιλαμβάνει επτά υπόστεγα συντήρησης και τέσσερα υπόστεγα συντήρησης φωτός, όλα από τα οποία είναι σε θέση να επιδιορθώσουν το Airbus A380, το μεγαλύτερο αεροπλάνο επιβατών παγκοσμίως. Αξιοποιώντας την εμπειρία της ως τον μεγαλύτερο αερομεταφορέα του αεροσκάφους Airbus A380 και του αεροσκάφους Boeing 777, η Emirates Engineering παρέχει υπηρεσίες συντήρησης, επιδιόρθωσης και επιθεώρησης (MRO) σε επιλεγμένους εξωτερικούς φορείς.

 

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •