Άρχισαν οι σπατάλες στην Εθνική Τράπεζα

Εκκωφαντική η… σιωπή των πολιτικών κομμάτων για το σκάνδαλο της παραγγελίας θωρακισμένων αυτοκινήτων αξίας 638.000 € από τα Golden Old Boys της Εθνικής Τράπεζας,που αποκάλυψε η Realnews! Εκκωφαντική και αποκαλυπτική…

ΩΣ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΓΝΩΣΤΟΝ από ένα ολοκαίνουργιο και υπερπολυτελές αυτοκίνητο έχουν εδώ και λίγες ηµέρες στη διάθεσή τους ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύµβουλος της Εθνικής Τράπεζας.

Μετά από απόφαση που ελήφθη πρόσφατα και παραγγελία που έγινε µέσω της Εθνικής Leasing, ο πρόεδρος Κώστας Μιχαηλίδης και ο διευθύνων σύµβουλος Παύλος Μυλωνάς διαθέτουν πλέον για τις µετακινήσεις τους από µία θωρακισµένη BMW, τύπου Χ5 VR6. Η αγορά αυτών των δύο οχηµάτων από την Εθνική Τράπεζα, η οποία έχει ως βασικό µέτοχο το ελληνικό ∆ηµόσιο, καθώς το Ταµείο Χρηµατοπιστωτικής Σταθερότηταςκατέχει ποσοστό 40,39% των µετοχών, συνιστά πρόκληση.

Το κόστος αυτού του τύπου αυτοκινήτου θεωρείται υπέρογκο, ενώ την ίδια στιγµή δεν παρέχει το υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας στους επιβάτες του. Για την ακρίβεια, καθεµία από τις θωρακισµένες BMW X5 VR6, που έχουν αγοραστεί για τις ανάγκες του προέδρου και του διευθύνοντος συµβούλου της Εθνικής Τράπεζας, κοστίζει τουλάχιστον 319.000 ευρώ. Το άθροισµα της αξίας και των δύο οχηµάτων ξεπερνά το ποσό των 630.000 ευρώ, ενώ, σύµφωνα µε πληροφορίες, η παραγγελία που έχει κάνει η Εθνική Leasing θα αποπληρωθεί σε ορίζοντα πέντε ετών.

Η δαπάνη αυτή γίνεται σε µια περίοδο που το εγχώριο τραπεζικό σύστηµα συζητά το ενδεχόµενο νέας ανακεφαλαιοποίησής του, αλλά και τη στιγµή που οι τράπεζες θέτουν σε πλειστηριασµό χιλιάδες κατοικίες Ελλήνων πολιτών.

Θωρακισµένη πολυτέλεια

Η αγορά θωρακισµένων αυτοκινήτων για τα ανώτατα στελέχη µιας τράπεζας δεν αποτελεί σπάνια τακτική. Ωστόσο, αυτό που προκαλεί ιδιαίτερη αίσθηση στην προκειµένη περίπτωση είναι ότι η Εθνική Τράπεζα διέθετε ήδη θωρακισµένα οχήµατα, για την ασφαλή µετακίνηση του προέδρου και του διευθύνοντος συµβούλου.

Τα οχήµατα αυτά δεν έχουν ηλικία µεγαλύτερη των δέκα ετών, ένα χρονικό διάστηµα κατά το οποίο δεν δύνανται να απολέσουν τον βαθµό και το επίπεδο της θωράκισής τους, όπως αναφέρουν ειδικοί. Επιπλέον, τα παλαιά αυτοκίνητα της Εθνικής Τράπεζας θα µπορούσαν µε τις κατάλληλες εργασίες συντήρησης να παραµείνουν λειτουργικά, εξυπηρετώντας απόλυτα τις ανάγκες των κυρίων Κ. Μιχαηλίδη και Π. Μυλωνά. Παρ’ όλα αυτά, ενώ το ελληνικό τραπεζικό σύστηµα συνεχίζει να αντιµετωπίζει προβλήµατα ρευστότητας, η επιλογή των δύο νέων επικεφαλής της διοίκησης της µεγαλύτερης τράπεζας της χώρας ήταν να δαπανηθούν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για την αγορά δύο ολοκαίνουργιων αυτοκινήτων.

Εκτός αυτών, αξίζει να σηµειωθεί πως ο τύπος των αυτοκινήτων που αγοράστηκαν δεν θεωρείται ο πλέον κατάλληλος για να επιτευχθεί το απόλυτο επίπεδο ασφαλούς µεταφοράς υψηλών προσώπων. Το µοντέλο Χ5 VR6 της γερµανικής αυτοκινητοβιοµηχανίας BMW θεωρείται ιδιαίτερα πολυτελές και για τον λόγο αυτόν είναι ένα από τα ακριβότερα που κυκλοφορούν στην αγορά. Τι θα πει το ΤΧΣ;

Αξίζει να σηµειωθεί ότι από τα δύο στελέχη για τα οποία έγινε η δαπάνη αγοράς των θωρακισµένων αυτοκινήτων, κανένα δεν έχει συµπληρώσει ένα χρόνο στη θέση του. Το διοικητικό συµβούλιο της Εθνικής Τράπεζας όρισε επίσηµα τον Κ. Μιχαηλίδη στη θέση του προέδρου µόλις τον ∆εκέµβριο του 2017. Παράλληλα, ο Π. Μυλωνάς δεν έχει συµπληρώσει ούτε δύο µήνες στα νέα του καθήκοντα, καθώς ανέλαβε επίσηµα τη θέση του διευθύνοντος συµβούλου της Εθνικής Τράπεζας τον περασµένο Ιούλιο, αφού προηγουµένως εκτελούσε προσωρινά χρέη διευθύνοντος συµβούλου.

Τέλος, πρέπει να επισηµανθεί πως ο διορισµός και των δύο στελεχών εγκρίθηκε από το Ταµείο Χρηµατοπιστωτικής Σταθερότητας, η τοποθέτηση του οποίου για τις συγκεκριµένες ενέργειές τους αναµένεται µε ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Πηγή:mikrometoxos.gr