Navios Holdings Θα αντλήσει 300 εκατομμύρια από έκδοση εξασφαλισμένων ομολόγων

Η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Navios Maritime Holdings σκοπεύει να αντλήσει ως και 300 εκατομμύρια δολάρια μέσω ιδιωτικής τοποθέτησης εξασφαλισμένων ομολόγων μέχρι το 2022.

Η εταιρεία, μαζί με την θυγατρική της Navios Maritime Finance II (ΗΠΑ) Inc., σκοπεύει να προσφέρει και να πουλήσει τα ομόλογα στις Ηνωμένες Πολιτείες “μόνο σε άτομα που εύλογα πιστεύεται ότι είναι αξιόπιστοι θεσμικοί αγοραστές”.
Τα ομόλογα θα εξασφαλισθούν με δικαίωμα παρακράτησης από την πλευρά ορισμένων θυγατρικών που μπαίνουν ως εγγυητές της Navios Holdings. Πρόκειταιγιατις Navios Maritime Partners, L.P., Navios Maritime Acquisition Corporation, Navios South American Logistics Inc. και Navios Maritime Containers Inc.
Επιπλέον, η εταιρεία ενημέρωσε ότι τα ομόλογα θα είναι εγγυημένα από όλες τις άμεσες και έμμεσες θυγατρικές της, με εξαίρεση ορισμένες θυγατρικές που έχουν οριστεί ως θυγατρικές μη υπαγόμενες στους όρους της εν λόγω σύμβασης (“Unrestricted Subsidiary”) , συμπεριλαμβανομένης της Navios South American Logistics Inc.
Τα καθαρά έσοδα από την προσφορά θα χρησιμοποιηθούν για την χρηματοδότηση των ομολόγων της που λήγουν το 2019 καθώς και για γενικούς εταιρικούς σκοπούς.
Παράλληλα, η Navios Maritime Holdings ανακοίνωσε ότι οι απώλειες της για το τρίτο τρίμηνο έφτασαν τα 28,3 εκατ. δολάρια, σε σύγκριση με την καθαρή ζημιά ύψους 27,5 εκατ. δολαρίων που καταγράφηκε το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.
Ο μέσος όρος της τιμής TCE για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2017 ήταν 9.481 δολάρια την ημέρα, 5.2% ημερησίως υψηλότερο από την τιμή που επιτεύχθηκε την ίδια περίοδο το 2016, κυρίως λόγω της βελτιωμένης αγοράς εμπορευματικών μεταφορών.
Τα έσοδα της εταιρείας για το τρίμηνο αυξήθηκαν στα 120,5 εκατομμύρια δολάρια από 113 εκατομμύρια δολάρια που παρατηρήθηκαν στο αντίστοιχο τρίμηνο του 2016. Τα έσοδα από τις επιχειρήσεις ξηρού φορτίου χύδην ήταν 61 εκατομμύρια δολάρια έναντι 49,7 εκατομμυρίων δολαρίων για την ίδια περίοδο το 2016. Η αύξηση στα έσοδα από το εμπόριο ξηρού φορτίου οφείλεται κυρίως στην αύξηση της τιμής TCE ανά ημέρα και στην αύξηση του στόλου που είναι διαθέσιμος για μακροχρόνιες ναυλώσεις.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •